Linde-fysio-amsterdam-final

Zoek je goede Deep Tissue Massage?

Maak vandaag nog je afspraak

Hoi! Ik ben Linde, fysiotherapeut in Amsterdam.
Mijn collega's en ik helpen je graag bij lichamelijke klachten en pijn.

• Altijd direct een afspraak in de buurt
  • Contracten met alle zorgverzekeraars
  • Ruim 25.000 tevreden patiënten geholpen

Telefonisch bereikbaar: werkdagen 8.00 - 20.30 Wij behandelen dagelijks: 8.00 - 20.00 en weekenden

Deep tissue massage bij Fysio Amsterdam

Masseren van de diepere spierlagen

Bij een deep tissue massage (ook wel dieptemassage) werken we op de diepere spierlagen. Het is een heel rustige massage, met een stevige druk. De massage is gericht op en rond de pijnlijke gebieden.

Verklevingen losmaken

Onze fysiotherapeuten maken vaak gebruik van deep tissue massages. Met een deep tissue massage maken we de verklevingen in je spieren los. Verklevingen zijn gebieden in je spieren die stugger zijn, bijna letterlijk plakkeriger.

Diep-werkende massage

Over het algemeen is de dieptemassage pijnloos en plezierig. Toch voelen de meeste mensen een beetje ongemak of pijn. Zie het ook niet ontspanningsmassage maar als medicijn. Het is daarom ook belangrijk dat je goed aangeeft wat je voelt en wanneer het te pijnlijk is.

Op weg naar ontspannen spieren

De meeste mensen voelen zich een beetje stijf en soms wat pijnlijk na de behandeling. Doorgaans is dat na een dag weg. Je zult, na herhaalde deep tissue massages, meer ontspanning in je lichaam voelen.

Wil je meer weten?

Over je 1e afspraak of heb je een andere vraag?

Wat onze klanten zeggen

Wil je meer weten?

Over je 1e afspraak of heb je een andere vraag? Bel of mail ons even, we helpen je graag bij jouw herstel!

Telefonisch bereikbaar: werkdagen 8.00 - 20.30 Behandelen: 8.00 - 20.00 en weekenden