Francoise-mini

Zoek je goede Psychosomatische fysiotherapie?

Maak vandaag nog je afspraak

Hoi! Ik ben Francoise, fysiotherapeut in Amsterdam.
Mijn collega's en ik helpen je graag bij psychosomatische klachten.

• Altijd direct een afspraak in de buurt
  • Contracten met alle zorgverzekeraars
  • Ruim 25.000 tevreden patiënten geholpen

Telefonisch bereikbaar: werkdagen 8.00 - 20.30 en zaterdag 9.00 - 12.30 Wij behandelen dagelijks: 8.00 - 20.00 en weekenden

Home / Jouw behandeling / Psychosomatische fysiotherapie

Psychosomatische fysiotherapie bij Fysio Amsterdam

Psychosomatische fysiotherapie: een combi van lichaam en geest

Bij fysieke klachten denken we meteen aan een fysieke oorzaak. Hoofdpijn? Dan zal er wel spanning in de nekspieren zitten. Oorzaak en gevolg gaat verder dan het fysieke. Want wat als je wel klachten hebt, maar er geen aanwijsbare fysieke diagnose is? Bij psychosomatische fysiotherapie kijken we naar de combinatie tussen lichaam en geest.

Klachten bij psychosomatische fysiotherapie

Voor alle klachten zonder duidelijke lichamelijke oorzaak kan je terecht bij een psychosomatische fysiotherapeut. Klachten kunnen zijn slapeloosheid, onverklaarbare pijn of gevoelens van stress. In principe zijn alle klachten zonder duidelijk aanwijsbare lichamelijke oorzaak psychosomatisch. Heb je twijfel of je met jouw klachten terecht kunt bij een psychosomatische fysio? Maak dan een afspraak en kom langs.

Neem je eigen klachten serieus

Als onze klachten niet passen in het stramien van oorzaak-gevolg hebben we de neiging onze klachten weg te zetten als ‘pijntjes’ of een ‘mindere periode’. Zoek de hulp die je verdient en neem je eigen klachten serieus, ook als er geen lichamelijke diagnose is.

Begrip opbrengen voor je eigen situatie

Psychosomatische fysiotherapeuten nemen je klachten serieus. We horen je verhaal aan en helpen je het allemaal inzichtelijk te maken. Door hier de tijd voor te nemen stimuleren we een gedragsverandering zodat je leert om anders met de oorzaak, situatie of klachten om te gaan.

Maak direct een afspraak

Ben je benieuwd of psychosomatische fysiotherapie kan helpen bij jouw klachten? Twijfel niet langer en zoek de hulp die je verdient. Je kunt ons bereiken voor een afspraak via telefoon, mail of whatsapp.

Wil je meer weten?

Over je 1e afspraak of heb je een andere vraag?

Wat onze klanten zeggen

Wil je meer weten?

Over je 1e afspraak of heb je een andere vraag? Bel of mail ons even, we helpen je graag bij jouw herstel!